. מקיימות סטגנאציה של למידה פרונטאלית מבוססת מקצועות חד מיימדיים וכך גם ההכשרה של בוגריה הופכת להיות הכשרה שפחות מתאימה להתמודדות עם עידן התעסוקה של ימינו. המכללות, שרבות מהן מרוחקות דווקא מאיזורי המרכז, טוב שמציעות מסלולים שהינם גם טכנולוגיים אך גם מיועדים להתמודדות עם אדפטאציה לכלים חדשים, למיומנויות רכות נדרשות וגם למיומנויות על שהרבה יותר מאפשרים מוביליות תעסוקתית וגם גיוון תעסוקתי. בכך המגמה בכתבה דווקא נותנת תקווה.

יובל סיון: "מערכת החינוך הישראלית היא מוסד עיקש ומיושן"
הכתבה מציגה ברהיטות ובאומץ את אחת האמיתות המדאיגות ביותר של זמננו: מערכת החינוך, כפי שאנו מכירים אותה, היא מוסד עיקש ומיושן שהתעקשותו לשרוד באותה מתכונת